Fredag

Jepp idag är det fredag å jag har så tråkigt så jag vet inte vad. Trött å slö men vill ändå göra nåt men vet ej vad.
Det måste städas här hemma men det orkar jag inte nu haha.
Sen så sitter jag å pimplar kaffe för brinnande livet å blir ändå inte piggare. Kan bero på att natten var ett helvete.
Izabelle hade ont i magen och låg å skrek tills kl var 2:30 å kl 2 vaknade Lucas å sen var han vaken till 4:30 å sen somnade jag väl vid 4:45 å A´s väckare ringer 5:00 så då var det till å säga hej då till han å sen försöka somna om igen å sen ringde telen kl 9 å då var det svärmor som sa att de skulle komma förbi med katrinplommonpuré till Izabelle å mjölk till moi så jag kunde dricka kaffe.
Satt å surra med dom ett tag å sen skulle de på apoteket så då for dom.
Då ville Lucas gå ut så jag klädde på honom och öppnade dörren till bakis å han gick ut. Var ute i ca 5 min å sen kom han på att han ville se på playhouse disney i stället så då var det till å klä av honom å sen sitter han i soffan nu å kikar på tv. Izabelle ligger i sängen å leker med sin snuttefiltstiger. Hon ska väl snart ha mer mat med.

Idag blir det korv till middag men har inte riktigt kommit på vad jag ska göra med den.... Kanske ska göra nån sorts korvgryta å så tar man makkisar till. Men det får visa sig senare.
Nu ska jag dra vidare

Bye Bye

Kommentarer
Postat av: ElliCaramelli

Hua mosters lillhöna, vet precis hur det är med magont för bebisar..

2009-01-12 @ 10:23:23
URL: http://bellan85.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0