Lördag.

Idag är det lördag och det händer inte mkt alls här å det är såååå skönt!!!

Bina med barn var hit en sväng idag och hälsade på å då rensade jag ut lite åsså fick Bina ta det hon behövde =)
Sen har A varit iväg med jobbet och spelat hockey å så har vi kikat på hockey här hemma. Vinst för både MoDo å Timrå!!!

Lagat mat har jag gjort idag med. Kött pommes frites och sås blev det,
Åsså har vi varit på affären å handlat mat så nu har vi mat så vi klarar oss resten av månaden tills vi får money!!
Sen så har jag städat lite här å plockat å doonat på å A har tagit å städat i sovrummet så nu är man nöjd ett tag. Fast skulle behöva städa lite till så jag får se vad jag har för nivå på orken imorrn hihi.

Nu ska jag dra vidare. Får se om jag bloggar något mer idag eller om jag gör det en annan dag.

Bye Bye

Kommentarer
Postat av: ElliCaramelli

HEJA MODO! xD

2009-01-12 @ 10:22:40
URL: http://bellan85.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0