Måndag del 2

Jepp då var det andra inlägget idag då.
Lyckades ju fixa till så jag fick i mig tre glas kaffe iaf av det lilla pulvret jag hade kvar. Så man e ju lite levande iaf hihi.
Sen har jag snackat med min kusin i Södertälje å det var ju verkligen inte igår. Jisses man e ju så sämst på att ringa å höra av sig så man skäms ju.
Snackade med henne ett tag å allt var bara bra med henne och hennes barn. Sen så har jag kört igång en tvättmaskin och vikt in tvätten som hängde på klädställningen. Så nu väntar jag på att den ska bli klar.
Sen ikväll så ska jag på ljusparty hos svärmor å beställa lite ljus :D tro jag måste beställa lite klotljus och så hoppas jag på att de har nå finfint erbjudande så man kan få mycket ljus för liten peng haha..

Men men nu ska jag ta å fixa lite mer här hemma så jaglär ju skriva mer sen..

Bye Bye For Now!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0