Måndag del 3 och inlägg 230!

Ja då e d kvällen här i stugan alla barn sover och det är lugnt å tyst.
Jag har u som sagt varit på ljusparty och handlade där 2 miniatyrglasljus och en paket med miniatyrglasljus, 6 votivljus och 12 teljus i doften stilla ocean. Påminner om en doft de hade tidigare.

Imorrn är det då dagis för Lucas och vi har packat väskan tillsammans och lagt framkläder tillsammans om han ska ha på sig. Han valde alldeles själv:D å faktiskt tro det eller ej men det matchar ihop allting mammas duktiga prins!!
Så imorrn e d dagisdag för Lucas och efter jag lämnat honom på dagis så ska jag å Izabelle gå på ICA Maxi och handla lite. Ska fylla på busskortet innan vi går till dagis imorrn så man kan ta bussen hem från affären tihi.

Annars så har det inte alls hänt så mkt här alls idag.
Jag ska ha ett ljusparty den 1/3 så alla som vill får komma i min vänskapskrets. Går att lämna beställningar i förväg så jag lämnar dem på partyt om man inte har möjlighet att komma.

Men nu ska jag snacka med syster innan det är sängen här,.

Kram Hej Då!!

Kommentarer
Postat av: Sandra

Tack gumman! Ska försöka uppdatera så mkt som möjligt! kram kram

2009-01-19 @ 22:24:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0