Onsdag

Jepp idag är det onsdag å det kändes inte så bra å kliva upp imorse eftersom jag var såååå trött men som tur e så var Lucas på hugget så det var bara å kliva upp. Lika bra var ju det oxå med tanke på att kl var 7 och det var dagis idag.
klev upp å gjorde frukost till barnen å sen klädde jag på Lucas kläderna å sen gick jag ut å tog mig en rök.
Sen gick jag in å ringde syster medan jag tog på Izabelle kläderna. Å då så var dom vaken iaf. Sen blev kl 8.10 så då började vi röra oss mot dagis å vips så får jag ett samtal från syster.. Hon har råkat somna om och hade just gett barnen frukost och tagit på dem kläderna. Sen så hade hon bara ytterkläderna kvar på dem men det var ju ingen panik eftersom vi inte hunnit så långt. Kom till vår mötesplats å stog å väntade å Lucas sken upp som en sol när de kom. Vidare mot dagis med grabbarna Grus å lämnade av dem och Nova sen hem mot syster.
Intog hennes soffa efter en halv kopp kaffe å en rök, drack sedan upp andra halvan på koppen å sen så sövde jag Izabelle å sen fetslockande jag med haha. Vaknade av att Bina ringde å undra om jag hade nå kaffe men hon fick komma till syster istället å ta en kopp.
Snackade med henne ett tag å sen var det dags å hämta grabbarna Grus igen. Glada å nöjda i hågen gick vi hemåt och väl hemma så fick Lucas mellis å jag letade efter nå papper som Ante behövde, ett kvitto, men hittade inget.
Pratade med Ante å bestämde att vi skulle äta kyclingburgare idag å det blev det. Mamma Mia vad gott det är !!!! Tack Bina för tipset om MangoRajan!!! En höjdare på burgarna kan jag lova.
Å nu har vi precis ätit klart å jag väntar på kaffe, får se om det kommer nåt idag eller om jag får fixa själv.

Skriver kanske mer senare.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Kycklinghamburgare? Hur gör man en sådan? Du får bjuda på det någon dag S



Ang lusarna så har det tydligen gått på skolan egentligen ända sedan vårterminen förra året. Aldrig varit med om löss innan...hitta inga men jag får väl leta vidare :-)

2009-01-28 @ 19:48:54
URL: http://vilseisundsvall.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0