Onsdag del 2

Ja då har kvällen kommit igen och jag ska snart gå å lägga mig.
Snackar med syster på msn å sitter å slösurfar runt. Det finns lixom ingen mening att sitta uppe å låta tiden gå för att det ska bli "dags" att lägga sig. Det är bättre om jag lägger mig å ser en film å somnar till den då tycker jag.
Började se en igår men jag å A somnade så vi ska fortsätta se den ikväll. Får väl se om man kommer längre på den ikväll då haha.

Annars så har det inte alls hänt så mkt mer sen sist jag skrev. Tvättat en maskin och hängt den å slöat på å nattat barn e väl vad som hänt.

Men nu ska jag snart gå å lägga mig, ska bara snacka klart med syster.

Good Night And Good Bye!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0