Onsdag del 2

Jahaja då har det gått nå timmar till då.
Vad har då hänt? Jag har druckit 2,5 koppar kaffe eller glas är det jag dricker ur haha. Sen så har Biniz varit på besök med. Satt bara å surrade skit å kikade på internet. Annars så har jag inte gjort mkt alls.
Jo jag ringde å avbokade Izabelles bvc-tid idag med eftersom Lucas fortfarande har feber. Ligger runt 38 idag så han blir ledig från dagis hela veckan. Hoppas hoppas han e bättre tills nästa tisdag så han får gå å leka med Mille där å de andra barnen.

Sen så sitter jag å försöker hitta orken för att städa i nåt rum i alla fall men det finns ingen ork hur mkt jag än letar.
Hoppas hoppas den kommer senare så jag får något gjort.

Sen så sitter jag å väntar på att Eliie ska komma hem från stan så man får snacka lite skit med henne å se hur det gick med första dagen på inskolningen med Nova på dagis.

Men jag ska gå till Lucas nu jag så skriver jag säkerligen mer sen.

TTFN!!

Kommentarer
Postat av: ElliCaramelli

Åhh vad jag känner mej saknad idag.. xD

2009-01-14 @ 22:50:22
URL: http://bellan85.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0