Onsdag.

Jahapp idag var det då onsdag å det känns som måndag. Trött som bara den är jag. Vet ej varför men det är väl bara så det ska va haha.

Annars så har det inte hänt så mycket idag hittills.
Lucas vaknade vid 9 å då var det frulle och sen vaknade Izabelle vid 10 å då var det frulle för henne med. Sen var det kaffetajm för mamma S å det behövs kan jag lova. 
Har inte så stora planer för dagen ännu. Kanske tvätta å plocka lite. Ev skulle Bina komma förbi sen å så. 
Sen måste jag vika ihop all tvätt som jag tvättat som hänger å klädstrecken. 
Men annat än det så blir det nog inte mkt alls gjort idag. 

Slänger ut några bilder från nyårsfesten.



 








Fler kommer kanske senare eller så. Orkar inte sitta å ladda upp fler nu för Blogg.se är så segt!!!

TaTa For Now

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0