Tisdag del 2

Ja jisses vilket trist väder och vad tråkigt jag har!!
Snart ska jag gå å hämta min guldklimp på dagis så då har jag båda hemma igen. Ska bli så mysigt. längtar som f*n. Förstår inte att man kan sakna en liten människa så mkt då det bara handlar om ett par timmar. Å vissa gånger hemma kan man tycka det är så jobbigt å ha dem hemma å tycker de skulle få vara på dagis å leka av sig. Ta detta på rätt sätt nu allihopa jag älskar mina barn över allt annat och vill absolut inte att nåt ska hända nån av dem. Mina älsklingar är det bästa som hänt mig.

ja vad har jag då gjort medan jag varit hemma??
Haha inget alls förrutom å druckit 2 glas kaffe så när Lucas kommer hem ska vi fika lite tänkte jag så man får något i magen.

Men nu ska jag surra klart med en kompis på msn å sen ska jag klä på mg och Izabelle så ska vi gå till dagis,.

TaTa For Now!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0