Tisdag del 3

Ja då var det kväll i stugan å ingen sover nu. Lucas somnade vid 19:50 å jag trodde han skulle sova hela natten då, men icke sa nicke, han vaknade för ca 30 min sen å kom in till oss så nu ligger han å försöker sova i vår säng.
Izabelle hon  ligger å skriker som vanilgt på kvällarna hon och vi får ingen ro alls just nu haha.

Lucas har ju fortfarande feber med 38,9 hade han ikväll.

Men annars så har dagen i övrigt varit bara bra. Hunnit med att städa Lucas rum har jag gjort oxå idag. Så nu är det bara städning kvar i alla andra rum kvar med. Får se om jag tar mig i kragen å gör det imorrn eller hur det blir haha.

Annars så har jag väl inte så mkt inplanerat alls inför morgondagen så vi tar den som den kommer å det brukar bli bäst så.
Nu ska jag ta å gå till Izabelle å hämta upp henne å söva henne å se till att Lucas somnar han med å sen e d natti för mig sen när det nu blir. haha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0