Tisdag

Ja då var det tisdag å första dagisdagen för Lucas... INTE! Stackarn har ju dragit på sig feber å hosta som bara river i halsen.
Mammas lillprupp. Inte kul när de är sjuka å han som verkligen ville gå. Hela dagen igår pratade han om Monica å Annica (fröknarna) å att han skulle leka med Mille på dagis å sånt. Sen mitt på dagen började han få tendenser till att få värre hosta å se allmänt slö ut. Så då tog jag tempen å då låg den "bara " på 37,7 men under kvällen å natten steg den till 39,2 innan han somnade om inatt. Sen imorse när han vaknade så var febern 38,7 så vi hoppas att den dämpar sig under dagen. men han blir ju hemma idag å imorrn iaf så han hinner återhämta sig å se hur hostan blir som.

Men annars idag då så tänkte jag byta gardiner så julen försvinner riktigt från vår lgh. Nu vill jag inte se pyntet å julgrejjset mer haha.
Sen så vet jag inte om jag kan tvätta mer för det har nte torkat så mkt ännu så det finns inget å hänga det på =(
Men får väl hitta på nåt annat.
Nu ska jag dra vidare får vi se om jag skriver lite mer sen kanske.

TTFN!!



Izabelle å kusin Nova!! Finaste sessorna i världen!!!!!

Kommentarer
Postat av: ElliCaramelli

Världens snyggaste sessor xD

2009-01-13 @ 10:07:13
URL: http://bellan85.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0