Tisdag=dagis

Ja då så var skrutten på dagis då. Jag säger då det att herregud vad otäckt tyst det är nu. Saknar honom redan å han har bara varit på dagis 1 timme. Snacka om att man e van att han är hemma.

Men till det positiva istället nu. Lucas sken upp som en sol när han kom in på dagis å bara sprang in till leksakerna å kompisarna. Men jag såg att han inte tyckte om att en vikarie var där men det går bra ändå för det brukar det göra. Han tycker inte om henne så jättemycket som alla andra fröknar men hon "duger" eller hur jag ska säga haha. Fast i det stora hela njöt han fruktansvärt av att få vara tillbaka på daigs å det är huvudsaken.

Sen så skulle ju syster dear vara med Nova på inskolning så jag gick hem igen jag. Sitter å väntar på telefonsamtal från min värstingbina så ska vi ta Izabelle i bilstolen och åka ut till Svartvik å hämta minutenkortet hos Ante som är där idag å jobbar på återvinningen, han glömde lämna det imorse. När vi har hämtat det så tänkte jag be henne skjutsa mig på affären så jag kan handla lite.

Men nu ska jag ta mig en kopp kaffe så kanske jag skriver mer senare.

Bye Bye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0