Torsdag

Ja då är det torsdag å dagarna lullar på som vanligt.
Hände inte så mycket mer igår så jag orkade inte sätta mig å plita ner några rader igårkväll.

Idag så var det morgon kl 8:30 av att Lucas har varit å hämtat saftflaskan i kylskåpet å skruvat av korken å kommer å ställer den i min säng så den tippar!!! Snacka om saftbad!!!Tur att det var täcket å lakanet som tog det värsta så jag fick det nytvättat å tumlat. Myspys!!!

Sen var det frulle för Lucas å Belle å sen ringer min tele å då är det syster yster som undrar om jag har kaffet klart. Men det hade jag inte så jag brände igång en panna åsså kikade Ellie å Nova förbi å Lucas blev SÅ GLAD!!!
Så syster frågade vad jag skulle göra imorrn om jag hade möjlighet att ha Emil ett tag på dagen medan hon är på inskolning med Nova å så klart jag har plats för Millemannen här hemma!! Så imorrn blir det leka järnet antar jag för Lucas å Emil.

Annars så har jag tvättat lite idag å plockat som vanligt.
Till middag blev det kött å strips. Å Lucas tyckte det var jättegott med kött för en gångs skull.

Sen så kikade vi på hockey här ikväll å det blev vinst igen för både MoDo å Timrå. YES!!!

Så nu sitter jag här å bloggar lite å ska snart hoppa in i duschen tänkte jag.
Ska se om syster yster e vid datorn så jag kan snacka lite med henne först.

Bye Bye

Kommentarer
Postat av: Marie

alltid bra då Modo vinner men kan tyvär inte hålla me om Timrå, men kämpa västernorrland!! hoppas de e bra annars

2009-01-15 @ 22:44:28
URL: http://missmodo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0