Torsdag del 2

Ja då bloggar vi igen då hehe.
Imorse då klädde jag ju på Izabelle och Lucas efter jag bloggat å sen fick de frukost och de var så nöjda med det.

Sen så grejjade jag ordning i sovrummet eftersom de skulle komma å titta på golvet idag från Antes jobb så jag tog en snabbstädning i morse innan jag gick till dagis å det var då ovanligt haha. Snacka om spunkryck på morgonen haha.

Sen så tog vi på oss ytterkläderna och traskade iväg mot dagis. Lucas skulle inte ha varken pulka eller snowracer utan han gick hela vägen tills vi mötte syster å då bytte Lucas å Emil så Emil åkte ståbräda och Lucas fick åka Emils pulka.
Efter vi lämnat barnen så gick vi hem till syster å jag vet inte vad det var men vägen kändes så lång hem till henne. Väl framme så tog vi oss en fika å kaffe å det var lika gott idag. Tack så mycket igen syster yster!!
Efter vi fikat å rökt så intog vi soffläge å jag gav Izabelle mat å satte henne i babysittern och vi kikade på filmen men jag tro jag så max 45 min in på filmen å sen sov jag hahahahahaha så jag får ju lov att se om den en annan dag.

Efter timmarna så var det då dags å hämta barnen igen och sen bar det iväg hemöver å Lucas han gick nästan hela vägen hem men vid skolan så ville han åka ståbräda så det fick han. I backen ner mot vår länga så somnade han nästan på brädan tihi. Sen så fick han lite fika när vi kom hem å sen somnade han i 45 minuter. Men nu e d full fart på honom igen. Izabelle har nästan precis somnat en sväng. Hon e lite grinig å hostig så hon har det jobbigt med förkylningen.

Vi har även hunnit äta, kött potatis å sås. Riktigt mumma var det.

Pappa A är och åker skridskor med jobbet och kommer väl hem mellan 18-18:30 för det är ju hockey ikväll hehe.

Men nu ska jag ta å göra nåt kontruktivt eller inte vi får se.

Bye Bye

Kommentarer
Postat av: Anonym

Fan vad du bloggar.. xD

2009-01-22 @ 18:30:36
Postat av: Elli Caramelli

Ja de va ju av mej kommentaren kom ifrån

2009-01-22 @ 18:31:25
URL: http://bellan85.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0