335

Jepp inlägg nr 335.

Hmm senaste tiden har vi varit ute mkt å doonat på.. Inte haft så mkt tid för att blogga inte..

Men men dagarna rullar på som vanligt. Planerna på en familjesemester rullar vidare men det verkar inte gå så jävla bra... Men får se om det löser sig om vi byter helg =)

Annars så händer det inte mkt alls.
Njuter av sommar och ledighet. Idag har vi bakat!!

Måste ju ställa sig å fixa lite kakor å sånt när barnen fyller år tycker jag. För på måndag blir ju sessan 1 år =)
Herregud att det är 1 år sen jag födde henne snart?? HELT SJUKT fort tiden har gått..

Snart är det dags för henne att börja dagis å för mig att bege mig ut i arbetslivet igen.. Hua det vill jag inte.. Men men får se vart man hamnar denna gång =) Kanske på nåt ställe med mindre stress.

Men men nu är jag vaken på övertid och måste hoppa i bingen.. Fullspäckad dag imorrn med..

Bye Bye

Kommentarer
Postat av: Marie

vart har ni tänkt åka på semester då??

2009-07-17 @ 11:53:19
URL: http://missmodo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0