Ohh Shit vad längesen!!!

Trodde inte det var så här längesen jag bloggade!! En hel vecka sen....

Ajja får sammanfatta de senaste dagarna. Fredag då var vi på 30-årsfest å kollade in folket. Hmm mysko människor. Vi var väl där ett tag å sen åkte vi hemöver.

Lördag då så bestämde jag med syster att de kunde komma å grilla för hon ringde å spånade på det eftersom vi surrat om det. Å vid 14-tiden ringer telefonen å då är det Kickan som undrar vart jag är?? What?? Hade helt glömt bort att jag hade bokat ljusparty med henne. Var bombis på att det var nästa helg. PANIK!!! Rusar in hämtar väskan hoppar i bilen å drar iväg. Tur att Ante var i krokarna så han kom å hämtade mig å skjutsade bort mig. Sålde för 2500:- Kanoners det!!!

Sen åkte jag hem efter det å då startade vi med grillning å kubbspelande med syster å hennes familj!! JÄTTETREVLIGT var det. Å sen vid 21-tiden å skijldes vi åt å de gick hem till sig å vi gick in till oss. Barnen slocknade som ett par ljus.

På söndagen så kom syster å hennes fam tillbaka å då oljade vi in staket å doonade på å grillade igen!! Mumma!!
Surrade å barnen lekte å blåste bubblor å hade allmänt roligt!
Tack för en trevlig helg syster! Hoppas vi gör om det snart igen.

I måndags så hände det väl inte så otroligt mkt alls inte tro jag för jag minns inte vad som hände hahahaha.

Igår så var det dagisdag för Lucas å de skulle ut till Tranviken till fröken Monicas stuga å de hade haft jättekul. Så Ante skjutsade ut Lucas å Emil å sen så kom han hem igen.
Sen var Therese här å drack kaffe å vi surrade å hade trevligt.

Idag är det dagisdag igen för lucas å vi är bara hemma. Har plockat lite å doonat på å plockat fram middagsmat å ska starta en tvättis med barnkläder hade jag tänkt.
Men nu ska nog Therese komma på en kaffe så jag skriver mer senare eller nåt

Hej Då

Kommentarer
Postat av: Mikaela

Ja så skönt, men han har varit extremt grinig idag, kanske lite ont =S ja det gör hon =) Prata med henne sist idag, väldigt trevlig =)

2009-06-04 @ 23:59:14
URL: http://mikkanhellman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0