Lördag å 30-årsfest

Jaha ja...... Då var det lördag å A är på jobbet... Det känns ju inte alls fel eller hur haha. Men men det är ju så när de ska fixa till på firman för att de har flyttat den.

Igår så gjorde vi då maten å det gick hem hos alla. Lucas han åt hälften å höll på å somna i tallriken lillemannen haha. Så han fick gå å nanna i 20 min å sen var det full rulle igen.
Vid 18-tiden kom Eija å Reima med sina småstjärnor och hälsade på. Jisses vilken fart det blev på Lucas å M. De hade även med sig nyaste lillprinsen L.
Så vi satt å drack the och surrande å så. ÄNTLIGEN var det jag som fick låna ut lite kläder!!! Så skönt å kunna hjälpa till =)
Så när de åkte hade de väl typ en säck med ytterkläder å kläder till både M och L.
Sen så var det natti natti för Lucas å han somnade som en stock.  å Vi satt å tittade på tv å bara var.

I morse så klev lucas upp vid 8:15 så han tog sig en sovis. Tur att Izabelle vaknade vid 8 så pappa A vaknade å kunde kliva upp. Annars hade det blivit kalabalik. Jag hade ju ställt väckaren men inte lagt in dagen hahhahahahahaha.
Så nu sitter jag här gräsänka å dricker kaffe å snackar med systers sambo eftersom hon sover än tihi.. Eller iaf är kvar i sängen =)

Men nu ska jag ta å hitta på nåt.. kanske ska leta fram kläder tills ikväll *suck*

Skriver kanske mer senare eller imorrn. Det märks.

Hej Hej

Kommentarer
Postat av: wilma

Trött på att hitta sist till alla gratissidor då poänggränserna är löjligt höga och det är omöjligt att värva folk eftersom alla redan är medlemmar? Då är http://www.freestreet.se/?r=1545 sidan för dig!! Den går till på samma sätt som alla andra sidor, men eftersom den är ny och inte har så många medlemmar går det jättelätt att samla ihop poäng! På en vecka har jag redan fått ihop presentkort på 300! Det har jag ALDRIG lyckats med på någon annan sida. Passa på och bli medlem du också innan alla andra hitar dit och det blir svårare!

2009-03-15 @ 21:18:17
Postat av: Anonym

du e utmanad, kolla vidare på min blogg =)

2009-03-15 @ 22:25:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0