Lördag hela dagen

Ja då var det aplängesen jag bloggade igen då..
Men jag har fan inget att skriva heller så.

Har varit hemma med barnen hela veckan eftersom förkylningen tagit ett stadigt tag om Izabelle å Lucas blev feberfri i torsdags. Å Jag tror Belle blev fri den i fredags eller så.
Så det ensda jag gjort är att varit hemma så därför har jag väl inget att skriva skulle jag tro eftersom dagarna lullar på i sin vanliga takt.

Idag så kom syster med fam förbi för att A och R skulle på motormässsan. Så vi drack kaffe å surra på. Barnen lekte å hade det bra.
Sen efter ett tag så kom Bina med barnen förbi å hälsade på å det vart mer full rulle då =)

Efter ett tag så kom grabbarna hem och R tog en kaffe sen skulle de på affären å hem å doona på.
Då blev det Bina med barn kvar. Då kom jag på att svägerskan skulle ju ha ljusparty idag  så då drog jag å Bina dit å beställde väl lite ljus å så. Sen hem å fixa till mat. Hamburgertallrik idag å Bina med barn åt här. Sen så skulle de åka hem för dottern hennes var så trött å de ville så klart komma hem i normal tid hehe.
Så just nu sitter jag här med skallebank eftersom det är nån som anser att han kan dricka upp allt kaffe å skita i att köra igång nytt. Blir sä jävla förbannad på det!!!
Lugnet har lagt sig efter alla åkt å det är så skönt!!

Men nu ska jag snacka med syster å hitta på nåt..
Hej då

Kommentarer
Postat av: Elli Caramelli

Jaha det är en sån dag idag.. xD

2009-03-21 @ 18:35:02
URL: http://bellan85.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0