Måndag

Jepp hela dagen har det varit måndag!


Har inte haft tid att blogga alls i helgen eftersom vi hade Goaste Emil här hela helgen!!

Det gick kanon när han var här. de var så snälla å goa med varann å med Belle. Ja det var riktigt roligt att se hur de lärde sig vart gränserna gick och vad kul de hade tillsammans.


I morse när Lucas vaknade så kom han å tittade på mig å sa: Mille borta....
Så jag svarade att Mille var ju hemma hos sig å då kom Lucas på det å tyckte att han skulle komma hit å hälsa på igen hihi sötnöten min!!

Idag så har det inte hänt så spec mkt inte. Bästaste Bina å Anton var här å hälsade på å det var så kul som vanligt då de kommer. Så kul att se hur bra Anton börjar bli. Å Min Bina får en alltid att skratta!


Sen så kom svärföräldrarna förbi och vi käkade middag tillsammans å surrade å hade trevligt.

Sen så har jag surrat med syster på msn å vi ska gå hem hit efter dagislämningen imorrn för en gångs skull hehe.


Jagar ljuspartyn gör jag å folk som vill köpa lite ljus å så bara för att jag ska få mitt startpaket frigjort.
Får se hur det går med allt men det ska nog lösa sig för det gör det alltid på nåt vis.

Men jag kommer fan inte på nåt å skriva alls.....

Hej då haha 


Kommentarer
Postat av: Elli Caramelli

Tack för barnvakten, ni får tillbaka den nu ihelgen ;)

2009-03-30 @ 22:34:39
URL: http://bellan85.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0