Måndag

Jepp måndag idag å lika tråkig dag som alltid!!!

Igår så var vi iväg till syster å käkade middag, grillat med potatisgratäng och sallad å beasås. Hur gott som helst.. Åt alldeles för mkt men det var det värt!!!

Idag så håller jag på å tvättar å doonar på. Ska snart bädda vår säng med å ta å göra lite lunch.
Sen ska jag dammsuga å skura här hemma hade jag tänkt. Efter som jag hållit undan rätt bra så har jag knappt nåt å plocka reda på på golven å det är så skönt att det är rent å fräscht.

Snackar med yster nu på msn å frågar om de har lust å komma hit på en liten fika/lunch så jag får se vad hon svarar. Vi sitter just nu å bloggar båda två fast hon blev nog just klar..

Sen har jag plockat fram middagsmaten ur frysen och lagt den på tining.

Men nu ska jag surra vidare å sen ska jag luncha.

Bye Bye

Kommentarer
Postat av: Elli Caramelli

Fy fan vad vi är bäst på matlagning :P

2009-03-09 @ 13:08:32
URL: http://bellan85.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0