Onsdag del 2

Ja fortfarande onsdag å det har väl hänt lite grejjer under dagen.


Efter vi lämnat barnen på dagis så gick vi som vanligt hem till syster å gjorde våra rutiner. Det har ju då tillkommit en punkt i vår rutin och det är att innan jag lägger mig på soffan så får jag byta bajsblöja på Izabelle busan hehe.

Sen så när man precis kommer in i dvalan å e på väg att somna idag igen så ringer systers tele å då är det dagis å hon får gå å hämta barnen eftersom Emil fått feber. Så han e febrig å förkyld nu mosters stackare!!!!


Annars så gick jag och hämtade Lucas och drog iväg hemöver. Gjorde mat å surrande med Bina å jag ska hjälpa henne imorrn medan Lucas e på dagis.


Annars så var vi och firade Linus som fyller 4 år idag!!


Men nu e jag på G mot sängen så jag orkar upp imorrn och göra det jag ska.


God Natt!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0