Söndag

Jepp då var det tråksöndag å jag har inte gjort ett vettigt skit alls idag!!!

Vi skjutsade in Lucas till farmor och farfar så det kunde gå på bion å den var kul i en timme tyckte Lucas för sen skulle han hem för filmen var inge bra då tyckte han tihi. mammas sötnöt.
Så de kom tillbaka hem hit vid 13:30 å fikade å surrade en stund å vi bestämde att nästa gång går vi tillsammans allihopa.

Sen så åt vi kött, potatis å sås idag till middag. Gott gott var det hehe.

Sen sitter jag å väger fram å tebax om jag ska börja som säljare för partylite så jag måste kolla runt å se vilket sorts intresse det finns å hur det skulle gå för mig om jag börjar.. Ska ju ha en startvisning som man helst ska sälja rätt bra på så man frigör startpaketet..

Hur ska jag göra?????


Ne ni nu e d snart sängen å en film.

Bye bye

Kommentarer
Postat av: Marie

tjena! ja tro inte vi ska göra så mycket den helgen förrutom söndagen så är de hockey avslutning för Marcus. vi ska till sundsvall till helgen, tänkte att vi skulle hinna me att komma förbi om ni är hemma förstås??

2009-03-24 @ 15:28:04
URL: http://missmodo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0