Söndag!

Jaha då var denna helg förbi å det har inte hänt överdrivet mkt alls sen sista inlägget som vanligt.
Livet rullar lixom på i sin vanliga trall och man njuter av livet med barnen å sambo!


Idag så hade jag då ljusparty å TACK ALLA SOM KOM!!!NI E UNDERBARA!!!

Fick det kval efter lite fix å trix från mig. Så jag fick handla ljus för typ 400 kr som jag slipper betala för!! D e kung d!


Ananrs så har det som sagt inte hänt så mkt alls.


Sitter å snacka med syster på msn å ska snart hoppa i punglådan.

kolla vad hon ska hitta på imorrn å så.


Hej då


Kommentarer
Postat av: Mamma Melissa

Sexpartyn, Tupperwarepartyn och AloeVerapartyn har man ju hört talas om -men ljuspartyn... det var nytt för mig, men kändes så rätt!:.)



Maila gärna uppgifter om detta för nu blev jag himla sugen! Ljusparty, kanon!



Berätta gärna mer om själva partyt och dess innehåll!:.)

2009-03-02 @ 00:50:54
URL: http://mammamelissa.blogg.se/
Postat av: Linda

Hejsan!

Har en liten utmaning till dig i min blogg =)

kram

2009-03-03 @ 12:13:51
URL: http://lindaenroth.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0