Tisdagmorgon och dagis

Yes, idag är det dagis hela dagen eller iaf  från 8:45 till 13:45.
Så vi ska gå å lämna kidsen å sen ska vi som sagt hem hit igen och dricka kaffe å surra, Syrran skulle även kika på nåt terrarium som de ev skulle köpa av en tjej som bor här i området. Därför går vi hem hit sen.

Lucas kom in till os vid 5:45 imorse å ville se på tv hehe. Så vi slog på tv:n å sen så kom han på att han var hungrig. Så vi struntade i tv:n å gick å åt frulle istället. Så nu sitter jag här med mina två skatter påklädda och klara =)
Det enda som fattas är ytterkläderna nu.

Så jag ska väl kanske ta å slänga igång en tvättis nu så den är klar när vi kommer hem hit igen. Eller så kanske jag tar å gör  det när vi kommer hem hit istället..
Det märks hur jag gör som hehe.

Ja vad ska man annars hitta på idag då?
Får se vad dagen har att ge. Ska ta fram middagsmat sen iaf. Får väl hoppas på att man kommer på nåt eller så rådfrågar man syster yster om hon har nå bra förslag.

Nu ska jag gå å packa dagisväskan så den är klar.

Hej Då

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0