Torsdag

Ja vad ska man säga???
Blogg.se är ju inte snabbast i stan i alla fall!!!!!
Bloggade igår å inte fan hade mitt inlägg publicerats inte. fick göra en publicering idag igen å se på fan på ploppar det upp på en gång.

Idag har då inte mkt hänt alls. Syster yster kom å hälsa på efter hon lämnat sin kids på dagis å Lucas var ju hemma idag eftersom vi hade BVC kl 11:15 av alla dumma tider.
Drack lite kaffe å sen bar det av till BVC på kontroll å han gick igenom bra. Hon tyckte väl att talet var lite tomt på 3-ordsmeningar men vaddå? Han har aldrig träffat människan å blir tokblyg.. Förväntar hon sig att han ska prata ihjäl sig med henne då eller?

Annars så ska väl jag ta å plocka ihop här å doona på lite så att man e redo för en helg med bus å lek eftersom vi ska vara barnvakt åt världens bästa Emil från fredag till söndag.

Men nu ska jag hitta på något.

Hej Då

Kommentarer
Postat av: Elli Caramelli

Jadu det verkar ju helt stört, som jag skrev i min blogg hur ska hon då inte dömma Emil? :S

2009-03-26 @ 22:18:35
URL: http://bellan85.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0