Då ska vi se

Det var längesen jag lyckades fixa så här många inlägg på 2 dagar haha.

I morse var det upp å ta febern på Lucas och den var normal så det blev dagis för honom å vi tog cykeln dit. Börjar gå riktigt bra för honom när han koncentrerar sig. När han inte gör det så går det mer eller mindre ner i diket eller nåt tihi.

Sen så var Ante tvungen att hämta Bina å barnen för att Tindra skulle få komma på dagis så det ställer man ju upp på så klart. Allt för min bästaste Bina!! Så vi har mer eller mindre varit med varann hela dagen förrutom när hon var iväg å så.

Vid 13:15 var det dags att hämta Lucas på dagis och det gick bara bra.
Kom hem så tog jag febern å just nu ligger den på 38,5 så vi får se vad som händer om den går ner eller om den ligger kvar eller stiger.

Men nu ska jag gå å va lite social å fixa lite mat senare.

Bye Bye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0