Ja då var det en vecka sen då

Man bloggade. Herregud vad tiden går.
Det händer inte nå mkt mer än vad det brukar göra men ändå så rullar dagarna på rätt fort...
Kanske för att man sitter och njuter av vädret som man tycker dagarna springer.

Som sagt dagarna har sett ut som vanligt. Bina har hälsat på å drukit kaffe å vi har haft det lika roligt som alltid då vi ses =)

Sen har man varit med syster de dagar som grabbarna varit på dagis å sen hem å gjort sitt i vanlig ordning.

I dag ska vi åka å hämta penicillin till lillan som åkt på öroninflammation.
Var in på pvj med henne igår för jag tyckte hon svall upp så mkt runt ögon och det bara rann i näsa, ögon och hon nös och hostade. Personligen så tror jag hon har känning av pollen med oavsett vad nån säger.. Ska prata med bvc å se om man kan få reda på om hon har det.
Annars vet jag inte ritkigt vad som händer inte. Bina skulle nog kika förbi sen å hälsa på =)

Men nu ska jag gå till lillan.

Hej då

Kommentarer
Postat av: helena

hej hej

gud va jobbigt för lill sessan !!!

haha ja dom svängade tydligien in på skofabriken när dom prommenerade förbi =) och hon som inte tycker om och va med på bild !!! hon va med på tre bilder två på den enes blogg och en på den anndres !

kommer inte i håg vilka bilder som va i vilken blogg ! Tydligen så ska de va ett inlägg på tv i morron halv 8 tror jag de va ! kommer inte ihåg vilken kanal , jag ska fråga patrik när jag kommer hem =)

och jag mår tyoppen och har alldrig mått bättre =) jag skiter i vad andra säger hehe

Men ni får ha de så bra och sen får lill sessan bli frisk snart de e sååå jobbigt , an vet inte riktigt vad man ska göra för de små !



Kramar från oss =)

2009-05-09 @ 09:58:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0