Måndag

Måndag idag å det känns att man var ute och rörde på sig igår kan jag säga!
Shit vad ont jag har i mina höfter idag, men bara dem så det är bra iaf.

Sitter just nu och dricker en kopp kaffe med vispgrädde. Har ju fått lite tips utan Helena en kompis som har tipsat om GI-noll och jag har sett på henne att det gett kanonresultat så nu ska jag försöka mig på detta med =)
Så man frågar ju henne och syster om tips och idéer. Syrran kör ju lite med det oxå.

Annars vet jag inte riktigt vad som händer idag ännu. Ska kolla med sambon vad han säger.

Men nu måste jag gå å hämta Lucas som gick ut på bakis haha.

Hej hej

Kommentarer
Postat av: Marie

jo vi ska ju ner den 28/5 så då tänkte ja att vi skulle kika in en sväng!! gå de bra med GI då? själv så äter ja som vanligt igen fast ja gå ner ändå, ja tänker på vad ja äter och dricker ingen dricka och går ut och går varje dag, men ja hoppas att de funkar bra för dej :)

kram

2009-05-18 @ 11:23:56
URL: http://missmodoblogg.se
Postat av: Elli Caramelli

Det var plocksallad som man fick ta vad man ville ha själv, jag gjorde värsta monster salladen.

Det var makaroner,sallat,gurka,tomater,paprika,lök,ananas, kyckling,ost och skinka.. tro det var allt jag hade i.. :D och vitlöksbröd till.. Och HÖR OCH HÄPNA! Jag hade dressing på min sallad!!! :D

2009-05-18 @ 15:38:35
URL: http://bellan85.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0