Onsdag

Jaha då var det onsdag å det är redan sista dagisdagen eftersom det är röd dag imorrn.

Gårdagen förflöt lugnt å stilla. Efter gardinbytet å förnsterputsandet så gick jag som sagt å renbäddade Lucas säng så nu e d bättre tycker han.
Efter jag gjort det så var det lunchdags för Belle å efter det så hämtade jag Lucas å vi gick hemåt. Sen så kom vi hem å Lucas fikade lite granna. Jag ställde mig å började göra köttbullar som var tacokryddade. Det var verkligen populärt hos A och Lucas tihi. Så bra att det gick att äta.
Sen så tro jag inte det hände så mkt mer den dagen inte. Snackade lite med syrran på msn å hon är ju på kursen idag så det blev inget hälsa å där inte.

Idag så klev vi upp å fixa iordning oss litegrann å klädde på barnen deras kläder å sen så begav vi oss till dagis å lämnade av Lucas å där var redan Emil å Ellie å Nova så syrran liftade med oss til Maxi å köpte lite färdkost å vi handlade det vi skulle. Sen tog syster bussen till kursen å vi begav oss av mot BVC. Lillan fick OK-stämpel på rumpan så det var ju bra det då.
Sen bar det av hemåt å packa upp alla varor å nu sitter A å försöker få nån ordning på Binas dator, får se om det går bra. 

Jag själv sitter å tar mig en kopp kaffe å ska snart ringa syster å se vart hon är och om hon hinner komma hit innan dagis. 

Ha det gott så kanske jag skriver mer senare.

Bye Bye 


Kommentarer
Postat av: sara&seb

Låter som en alldeles underbar dag,;) Kram

2009-05-20 @ 20:24:19
URL: http://ourson.blogg.se/
Postat av: helena

vad kul att du har börjat med gi ! =) går de bra för dig ? de e bara och fråga om de e nå , så ska jag försöka svara på de ;)

Korten är knäppta med nya kameran , som Patrik köpte åt oss , de e så kul när bilderna blir så bra som man tänkt sig !

ha de bra kram kram

2009-05-21 @ 14:45:52
Postat av: helena

Inte fuska !!! de kan du göra om en månad men försök och inte göra de innan juh hårdare du e i början dessto lättare blir de sen, samma sak med potatis ;)



du kan äta kryddstarka korvar , så som ost korv och dom med dom konstiga namnen :p



2009-05-21 @ 15:01:33
Postat av: Elli Caramelli

Ja det ska vi kunna göra, tur att sommaren är lång:P

2009-05-25 @ 16:44:26
URL: http://bellan85.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0