Söndag

Ja då var denna helg avklarad med.

Ska se om jag kan plita ner vad som hänt.

Varit en lugn och skön helg med min svägerska här på besök. Hon kom på lördag när mina svärisar kom på besök å sen så åkte hon hem och hämtade cykeln och kom tillbaka å sen har hon stannat hela helgen. riktigt roligt. i går satt vi å tittade på Eurovision. Hmm tyckte ju inte att det var rätt låt som vann men men. Annars så var vi och grattade Tindra som fyllde 4 år, stora tjejjen då!! Skulle även varit på dagis på utedag men vi avbokade det eftersom det rullade in besök.
Sen så hände det inte alls så mkt igår inte. Bjöd svärisarna och svägerskan på mat.

Idag så har det varit en dag som gått i motionens tecken haha. A tog med sig prinsen till Tindras pappa och henne och lekte å jag och svägerskan gick till stan med Izabelle för att vi skulle hämta hennes jobbnyckel. Det var en prommis på lite över en mil det. Tog bussen hem för det blev så sent plus att jag orkade inte gå hem och inte svägerskan heller men det tyckte jag vi kunde unna oss. En bussresa hem alltså. Sen så kom vi hem och åt grillat å sen så fick jag se att Izabelle var stenhård i magen så då tog jag och svägerskan cyklarna å drog iväg till Maxi och handlade plommonpuré och messmör så vi ska ge henne det å se om det hjälper.

Men nu är det dags att hoppa i en renbäddad säng och en nyduschad Suzzie =)

Good Night And Good Bye!!

Kommentarer
Postat av: Marie

va härligt med en lång prommis!! va du är duktig he he, allt bra annars??

kram kram

2009-05-18 @ 08:27:33
URL: http://missmodoblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0