Tisdag hela dagen!

Jepp tisdag idag å här sitter jag å gör inte så mkt haha.

Var dagisdag idag å A skjutsade ner oss eftersom Lucas tyckte han skulle sova länge idag. Sen så åkte vi hem och jag ställde mig och började stryka gardiner och putsa fönster. Klockan var väl ca 8:55 när jag började och 11.25 var jag klar ungefär. Så nu är det rent och fint i alla fönster!! Så skönt att det är klart.. Avskyr verkligen att putsa fönster.

Annars så vet jag inte alls vad som händer idag. Hmm nån som har nåt förslag på vad man kan tänkas hitta på?
Just det ja.. måste renbädda Lucas säng idag med.. han ville inte sova i de där sängkläderna längre. Han sa imorse att de var äckliga haha mammas gokille!!

Lika bra att jag går och gör det nu på en gång så det är gjort.

B'ye Bye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0