Fredag!

Jeppsan idag är det fredag och dagen lullar på i sin lilla takt.
De ringde från jobbet som jag srpingvikar på och undrade om jag kunde jobba 22-09, klart man kan göra det =)
Så det är nattjobb inatt. Får se hur det går när man knappt sovit något inatt eftersom man hade en liten tromb i sängen. Lucas fick sova inne hos oss inatt, han var så myssugen när han skulle sova så jag och pappa A sa att han fick sova hos oss =)
Men man ska inte klaga. Jag har faktiskt sovit rätt mkt ändå så dettta går nog bra. Det är ju inte så många timmar.

Sen ska vi sticka iväg i eftermiddag och handla lite kostymer till Halloweenpartyt barnen ska på imorrn hos kusinerna =). Ska bli riktigt skoj.

Annars vet jag väl inte så mkt om vad som händer idag.

Bye Bye For Now!!

Prinsen som liten=)


Prinsessan som liten=)


Kommentarer
Postat av: Elli Caramelli

Hahaha plutti lucas, det är ju hemma hos oss xD..

2009-10-31 @ 00:06:57
URL: http://bellan85.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0