Jaha

Då ska vi se..

Har hänt en hel massa sen sist jag bloggade men orkar inte skriva allt.
Fått en del svar om lillan men är inte klokare för det för inget visar nåt.

Sen så har jag väl hållit på att tvätta å städa å doona mest hela veckan å jobbat lite å så.
Bara rullar på här hemma och det är så skönt att man har å göra men samtidigt funderar man ibland på att anställa nån som städar hemma hos en emellanåt haha.
Näe men så allvarligt är det inte utan man får ta det i den takt det kommer.

Ska ta å rensa klart i tv-rummet idag på hyllorna och så. Tänkte ta å elda lite ljus på kvällarna nu eftersom det börjar bli mörkt å mysigt.

Sen idag så vet jag inte riktigt vad som händer alls.

Det får utvisa sig. ska städa klart nu i alla fall.

Har skrivit lite iaf å det får ni vara nöjda med tihi.


Bye bye

Kommentarer
Postat av: Diana

Mmm :) Han vet det tror jag, det är många vid hans sida! Familj, släkt, vänner, arbetskamrater... det är många som tänker på honom. Tack så mycket! är inte lika knalligt nu dock, färgade mörkrött häromdagen :) storm trivs!:D allt bra med dig då?

2009-10-10 @ 09:26:49
URL: http://missde.blogg.se/
Postat av: Diana

Okej, förstår att det är jobbigt...jag håller tummarna för att det löser sig för er! Den frillan är inte så himla svår att göra.... himla rolig dock :) tänkte kanske göra en video och lägga upp sedan på hur man gör :) det vore kanske nått.

2009-10-11 @ 11:49:14
URL: http://missde.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0