Lucia

Jajjemen idag är det lucia å vi var å kikade på våra små guldklimpar när de lussade på dagis ute i denna kyla!!
Fy farao vad man frös säger jag bara men det var roligt att se dem å de var sååå duktiga!

Denna vecka är även sista skolveckan innan jullovet! Underbart!! å eftersom det är sista veckan för mig så är det sista dagen för barnen med på torsdag å sen får de med jullov. så vi är lediga från dagis och skola fram till 10/1 2011 å det är ju bara såååå skönt!

Tänkte ju att jag skulle lägga upp lite bilder på barnen när de lussade men se på fasen det sket sig för att kameran blev kvar i bilen haha, å till garaget går jag inte i denna kyla. Tur den ligger varmt.

men men nu har jag uppdaterat lite å det verkar ju inte vara nån som läser ändå eftersom inte ens en fesen kommentar får man!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0