Dagis och full fart

Idag var det då dagis för kornen mina.
Izabelle hade en liten jobbig natt med hosta å svårt att sova pga den, men glad iaf, så iväg det bar till dagis och lämnade dem.
Följde med syster hem till Anna först på kaffe å sen hem till syster å en UNDERBAR tupplur på deras så otroligt sköna soffa!! Jag blir alltid sååå slö när jag ligger i den. Spelar alltså ingen roll om jag sovit å e kanonpigg när jag kommer dit. När jag lägger mig i soffan eller halvsitter så blir ögonlocken 4 ton tunga styck haha.
Före tuppluren fick jag prova ett av deras Wii-spel å det var fan inte lätt hahahahahah men kul.

Efter tuppluren så var det till att kliva upp å gå å hämta gobarnen.
Gick med syster på lägdvägen efter jag hämtat dem å genom området syrran med fam bor i. Funderar på å börja ta den vägen istället för det var inte lika drygt å gå där tyckte jag eller så var det bara för att det var en ny väg.
Ajja får se hur jag gör som.

Hemma så mötte svärisarna upp oss och Pappa A kom hem i samma veva och vi gick in och tog oss en kaffe.
Fixade mat till barnen som besotd av potatisbullar som de glatt mumsade i sig.
Efter det så bar det iväg på affären å handlade lite grann och hem igen.
Då ville Lucas spela lite på min dator så det fick han och vid 19,15 så kvällsfikade dem å sen kröp de till kojs.

Så ska även jag göra snart så jag förhoppningsvis orkar kliva upp med pappa A imorrn bitti å fixa till mig.
Ska ju på sjukan med lillan imorrn till farbror doktorn för att kolla så allt står rätt till med henne å det som hör till =)

Men men nu ska jag ta en rök, ladda kaffepannan och borsta bissarna å sen krascha i bingen!!

Natti Natti


Kommentarer
Postat av: Elli Caramelli

Hahaha jaa det är något magiskt över våran soffa;)

Men jag köpte ju dom på Kicks då vi var och handlade smink tillsmanns ;) Är ju sånda där ögon och kropps stenar ; )

2010-01-19 @ 22:27:18
URL: http://bellan85.blogg.se/
Postat av: Pinglan

Hoppas allt gått bra med Lillan hos doktorn. KRAM

2010-01-20 @ 10:57:38
Postat av: rexlisa

Hoppas att allt var bra hos farbror doktor.

2010-01-20 @ 20:12:18
Postat av: Lotta

Men huga, hoppas hon inte har allt för ont.

Hur ofta är dina barn på dagis? Bon är där tis-tor 9-14 så när han blir sjuk går det ju så många dagar tills han får komma till dagis igen.

2010-01-20 @ 20:24:19
URL: http://lottapluskentlikamedbon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0