Tisdag

Jajjemensan, tisdag hela dagen. Vad har hänt idag då?
Hmm inte värst mkt.

Barnen har varit på dagis första dagen efter jullovet å de njöt av det.
Märks inte att de varit på dagis för energihalten är lika hög haha.
Men det är så skönt för dem att de får gå på dagis å träffa lite kompisar å springa av sig.
Blir dagis imorrn med men en timme kortare för att det måste gå från morgonen till runt 11,30 på torsdag eftersom jag jobbar och det blir lagt så med tiden då.

Annars så har jag tvättat en maskin idag och hängt den och vikit in den torra tvätten.

Sen gjorde jag en god middad a la GI: Bacon, skinka, kryddkorv och 2 kokta ägg och till det en god sås på creme fraiche med lite kryddor.
Så nu e man så mätt så mätt och trött som jag vet inte vad haha.

Sitter här ensam med barnen ikväll för A är på jägarexamen, de ska skriva provet ikväll. Hoppas det går bra för honom.

Det är inte kul att skriva blogg när man inte får några kommentarer överhuvudtaget.. Räcker väl med att skriva hej eller??

Ajja nu ska jag gå å göra nå konstruktivt.

Bye Bye




Kommentarer
Postat av: Elli Caramelli

haha håller med dig, dööö tråkigt när folk bara gå in och läser och inte lämna nå kommentar..

2010-01-12 @ 23:35:54
URL: http://bellan85.blogg.se/
Postat av: Marie

hej hopp!! hoppas de gå bra me GI kram kram

2010-01-13 @ 08:10:20
URL: http://missmodo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0