Underbara måndag??

Ja frågan e ju om en måndag kan vara underbar? Tror inte jag tyckt om måndagar någonsin =S
Allt börjar ju på en måndag. Skolveckorna eller arbetsveckorna.
Fast just nu hade jag haft ett jobb så hade jag bara varit EVIGT tacksam för att ha ett jobb att gå till =)
TACK OCH LOV så börjar man sommarjobba snart så det blir skönt det =)

Ska med Lucas till doktorn idag och kolla hans hals å sen ska jag in på af för info om Jobb och utvecklingsgarantin.Å det är ju bara såååååååå tråkigt =(
Ska även ringa å fixa arbetsgivarintyg till a-kassan för att se om jag uppfyllt nya periodsvillkor...

Får se vart allt detta tar vägen haha.
Blir bra tillslut iaf =)

Men nu blir det en kopp kaffe till å ett kokt ägg =)

Bye Bye


Kommentarer
Postat av: Lotta

Härligt med jobb!

Barnen brukar leka medans jag tar den där första heliga koppen kaffe.

2010-06-14 @ 20:26:53
URL: http://lottapluskentlikamedbon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0