Tisdag!

Tisdag=dagisdag!
Jepp idag bar det av till dagis på morgonen å jisses vad halt det är på vissa ställen!!
Förstår inte varför det inte går att skrapa bort skiten eller sanda eller nåt när dom ändå är ute med trakorer??
Men men vi tog oss till dagis utan brutna ben iaf.

Sen efter lämningen traskade jag hemåt och började plocka å röja i tv-rummet så nå är det golvet kvar där å sen fortsatte jag ut i hallen så där e d nästintill klart.
Fick göra ett avbrott i städningen för Therese kikade upp på en kaffe å sen trillade goaste Bina in på en kopp med. Efter surr och kaffe så var det dags att hämta barnen på dagis.
Biniz var så gullig så hon skjutsade mig till dagis.
Det var drop-in på dagis idag så Lucas och Izabelle fick dela på en kaka å sen var det dags att röra sig hemåt.
Innan vi gick från dagis så ramlade Lucas på sin arm och han var öm fortfarande innan han lade sig men han kan röra den och det är inte blått så det är ingen fara hoppas jag. Får se hur det ser ut imorrn.

Väl hemma så var det bara att glömma mer städning för det var full rulle på barnen och ingen mening att ens tänka på att städa, så imorrn efter jag lämnat dem igen så går jag hem och fortsätter.
Annars har dagen inehållit middagslagning och alla åt nöjt och sen var det kvällsbestyr och vid 19 lade sig Belle Bus och 19:30 stupade Lucas i säng.

Men nu har jag uppdaterat dagen lite iaf.
Kommentera om ni orkar!

Bye Bye


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0