Underbara fredag!!

Yepp yepp!! Fredag hela dagen!
Vad man ska hitta på det vet jag inte. Sugen på att hitta på nåt men har inte fått nån snilleblixt ännu.
Ska se om pappa A har nåt förslag =)

Sitter å dricker mitt kaffe å försöker vakna. Fick ju lite sovmorgon imorse så man ska inte klaga. Kl 7:40 vaknade lillan å storingen kom upp vid 8.
Kanske därför man e mer seg haha. Fått sova för mycket.
Men det som inte dödar det härdar som min kära syster säger =)

Annars i veckan så har det inte hänt något speciellt alls.
Barnen varit på dagis å myst å jag å A har varit å fiskat lite å försökt få nån fisk haha.
Vill nog åka iväg en sväng idag med om vädret tillåter.
Annars så tar vi oss en prommis istället kanske, inte lika kul men ack så bra att motionera!

Men men det känns som det mest bara blir en massa svammel nu så jag bloggar senare eller en annan dag!

Bye bye


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0