Jaha ja

Ja se där ja. Då har helgen  gått igen då...
Var på kalas idag å det var ju skojigt och barnen hade så roligt så.
Annars har det inte alls hänt mkt.
Lördag morgon/förmiddag tillbringade vi på PVJ och fick konstaterat att Lucas faktiskt har dubbelsidig öroninflammation och ont som sjutton.
Natten mot lördag så vaknade han 22:30 och grät av smärta och det höll på så hela natten så han och jag sov inte alls mycket. Men nu verkar penicillinet gett lite verkan så han får sova lugnt å ostört.
Imorrn är det dagis och skola som gäller och vi får se hur det går med matteprovet imorrn haha. Har verkligen inga förväntningar alls. Vet att jag kommer få göra om det men det är lika bra att göra bort det.

På onsdag blir min lille prins 5 år! Herregud vad tiden går. Han är så förväntansfull och längtar så mkt. Kalaset kommer att äga rum till helgen. Ska skicka ut inbjudan till veckan.

Men nu ska jag ta å gå å sova så man e levande imorrn.

Natti Natti

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0