Lördag

Lördag hela dagen har det varit.
Har väl inte gjort så mkt idag alls. Var å handlade lördagssnarra åt barnen å sen hem igen.
Igår hade jag tvättstuga å tvättade som bara den. Men nu är det skönt för det är klart för denna gången.
Imorrn så ska jag jobba mellan 9-14 på Bäckis å det blir ju jättekul =)

Biniz och Co var även på besök idag å grattade Lucas i efterskott. Han fick en till Beyblade å han blev lika glad som den han fick av kusin Emil å Nova med familj. Han fick även en radiostyrd traktor av farmor och farfar och ett v-smile tv-spel av farmor,farfar farbror och faster och sen så fick han en radiostyrd bil av Marley och Love med familj och ett aktivitetsgarage av Lukas ooch Ludvig med familj. Han blev så nöjd med allt. Av oss fick han lite smågrejjer och vi ska åka en dag på Drakborgen och även Birsta så han får välja vad vi ska göra.

Nu är Mona här å vi ska spela lite kort å surra å hon var även och lämnade en present från henne och Mattias och han blev jätteglad över  den med =)

Men men nu ska jag återgå till mitt!

Bye Bye!


Mina guldklimpar!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0