Heeeeeeelt sjuuuuukt!!!!!!!!

Men har man bästa syrran eller vad???????
Tack så otroligt mkt älskade syster för den fina designen!!!
Är heeeeelt frälst i den!!!!!

Idag så hade jag kursstart på Pedagogiskt Ledarskap. Verkar vara en intressant kurs som man kan lära sig mkt på.
Annars har det varit lugnt idag.
Syster med barn var å hälsa på å det var lika trevligt som alltid :D
Sen ikväll kom Gizmo´s uppfödare förbi å hjälpte mig preppa Gizmo lite å surra igenom allt med mig så jag är lite lugnare nu inför utställningarna på lördag å söndag.
Kommer vara så sjukt nervös men det är skönt att veta att uppfödaren finns på plats.

*Har ni lite göra i helgen så är ni välkomna upp på Södra Berget å kika på massor av fina katter =)

Kommer inte på mer att blogga om just nu. Får ju iaf aldrig några kommentarer.

Bajs Bajs

Kommentarer
Postat av: Anonym

Bajs på dig själv du ;)

Vart på södra är utställningen o vilken tid? Om jag hinner kanske jag kommer o tittar. Kan vara kul o se skillnaden mot hundar.. intressant.

Såg bilder på fb på Gizmo. Vad fin han blivit!!!



Kramiz från Helena

2011-01-17 @ 21:58:41
Postat av: Helena Sjödin

Vet inte om min komentar skickades eller inte... ;))



Bajs på dig själv. ;)

Vart på Söddra är utställningen o vilken tid? Kanske kommer o kollar om jag hinner.. kan vara kul o se hur det går till. Skillnad hund o katt-utställning?

Såg bilder på fb på Gizmo. Så stor o fin han blivit!!!



Kramiz

2011-01-17 @ 22:01:40
URL: http://www.starlightnila.se
Postat av: Elli Caramelli

Men of course jag firra en snygg design till dig, tyckte det var på tiden för lite nytt hos dig ;)

2011-01-17 @ 22:12:41
URL: http://bellan85.blogg.se/
Postat av: SuzieQ_666

Helena: Utställningen är på lördag och söndag mellan 9-16 för besökare på hotellet är den

Syster: Ja å jag är så tacksam å glad för det:D

2011-01-17 @ 22:43:35
URL: http://lucisen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0