Söndag

Ja vad säger man??
Inte mycket alls tro jag faktiskt.
Idag så har det rullat på som vanligt och imorrn vankas det skola igen då. Känner mig inte alls så upplagd för det men det är säkert bara för att man har en diskussionsuppgift imorrn som jag trots mycket läsande å pluggande å antecknande inte fixat till riktigt!!
Jag har även anmält min kizze till ännu en utställning så vi får väl se vart den leder då =) Men det är långt kvar till den.
I veckan som var så hände det inte mycket alls för Lucas hade sån otrolig växtvärk i benen så vi var hemma nästan hela veckan från dagis utom måndagen. Men nu har han varit bra sen i fredags så vi kör på vanliga rutinerna imorrn och hoppas att allt går bra =)

Sen så har det hänt en otroligt tragisk och ledsam sak som jag inte vill tro!! Ännu en kompis från Ullånger har lämnat jordelivet!! Jens Lundström, du kommer alltid finnas kvar i ljust minne bevarat!!
Som en vän på FB sa så måste det ligga en förbannelse över byn!!

Annars så idag har vi varit ute å Lucas har åkt skridskor å njöt som bara den! Blir en tur så fort som möjligt igen. De har ju relativt bra is här ute där vi bor så det är ju uppskattat eftersom det inte blivit så mkt skridskoskola på slutet för det har inträffat lite saker på tyvärr samma dagar som dessa är.

Men nu ska jag ta å se till så att allt är packat tills imorrn och även försöka få till lite mer anteckningar till diskussionen imorrn!!

Baj Baj!!!

Kommentarer
Postat av: Diana - Mamma till Simon <3

Hihi jaaa visst är han! Får inte nog av att pussa hans söta lilla näsa. ;) allt bra med dig och familjen? :) Kramar!

2011-02-02 @ 15:39:59
URL: http://missde.blogg.se/
Postat av: sara

Jag delar ut en bloggsvars-invite i min blogg så om du är intresserad är det bara att titta förbi :)

2011-02-02 @ 16:01:26
URL: http://saraeleonore.blogg.se/
Postat av: kajsa

Hej !



Var med och täbla om ett smink kit på min blogg ! :)

Gå bara till min blogg och se :)!

Då är du med och tävlar om 8 nya saker från maxfactor !



XOXO skrh.blogg.se

2011-02-02 @ 16:09:46
URL: http://skrh.blogg.se/
Postat av: Magdalena

Fin blogg!

2011-02-02 @ 16:15:28
URL: http://wanbe.blogg.se/
Postat av: kajsa

Hej !



Var med och täbla om ett smink kit på min blogg ! :)

Gå bara till min blogg och se :)!

Då är du med och tävlar om 8 nya saker från maxfactor !



XOXO skrh.blogg.se

2011-02-02 @ 16:19:28
URL: http://skrh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0