Torsdag

Jepp torsdag heeeeeela dagen.
En rätt givande dag ändå måste jag säga.
Lyckades få CSN å inse att de måste ge mig min studieförsäkran och så var det fixat så nu väntas utbetalningar från dem.
Sen har jag pratat med två st i kattklubben och anmält mig å killen till middagen å sen så har jag fått färgbestämningen bekräftad så den sker kl 8 ungefär på lördag.

Sen så var jag på skolan å gjorde matteprov å det sög fett men men får väl göra om skiten då!! Det får bli nästa veckas problem för jag har inte ritkgit tid med det nu eftersom jag har miljoner saker att fixa innan utställningen.

imorrn så ska jag först vara hundvakt till syrrans myspropp till hund å sen måste jag försöka hinna på diverse affärer å handla det som behövs tills lördag. men det hinns med.

Ajja ska göra det sista här ikväll jag som hänga tvätt å plocka ur diskmaskinen å ladda perkulatorn.

Baj baj

Kommentarer
Postat av: Marita

Å jisses vilket späckat chema. Va spännande å höra sedan hur det gick på utställningen. Å matteprovet är säkert kirrat. kram

2011-01-21 @ 07:46:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0