Måndagkväll

Jaha då var det lätt 100 år sen jag bloggade igen då.
Sitter å kvällsfikar kidsen å kollar på julklappar.
Vilket dilemma detta med julklappar är. Vissa har inte råd till mkt å vissa överöser sina barn med klappar. Vi brukar köpa några stycken så att barnen får lite saker de sett och som de vill ha. Sen till varandra brukar vi inte köpa något.
Tycker det är viktigast med familjen och gemenskapen och värmen man känner på julafton.

Ja jag jobbar och står i som vanligt och vardagen rullar på som sig bör.
Inget nytt på kartan.
Jo förresten! Jag har ju tatuerat mig! Blev så jävla snygg så det är inte klokt!!

Ha det gött å nu vet ni att jag lever.
Får ju i alla fall inga kommentarer alls!!! TRÅKIGT!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0