LÖRDAG!!!!

Ja herregud tror jag skrattar ihjäl mig åt mig själv!!
Vaknade imorse å trodde det var söndag!!Men tänk vad skönt när jag insåg att det bara var lördag..

Nu ska vi snart dra iväg till IKEA å köpa möbeltassar åt våra nya fina stolar!!
Fick ju Binas köksbord och stolar eftersom de har köpt nytt.
Igår var det en bra dag. Fick mitt ljuspaket på posten och delade ut ljus till alla som beställt plus att jag gav syrran min för att hon e så bäst på att vara syster. Finns alltid till hands när man behöver henne.
Kram på´re syrran Löv Ya!

Men jag skriver mer senare så får ni en uppdatering om vad som hänt å så idag.

Signing out for now!


Kommentarer
Postat av: Natalie B

Hej!

Om du inte redan deltar, får du gärna vara med i min tävling: http://natalieb.blogg.se/tvling.html
Du kan vinna ett hemligt paket till ett värde av TUSEN KRONOR!

2008-04-12 @ 13:30:29
URL: http://natalieb.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0