Dan före dan före dopparedan del 2

Ja då har det gått en liten stund till in på dagen. Vad har då hänt??

Ja jag har tvättat en maskin å hängt detn å sen startat en till och sorterat så det ska vara 2 maskiner kvar nu så dom ska jag köra idag med.
Sen snackade jag med Tut-tut-Bina å hon skulle kika ner med sina kids så då får Lucas lekkamrater ändå. Skönt för honom att komma ut å leka riktigt =) Det är ju lite lättare å leka med två killar å en tjej som har riktiga vinterkläder i stället för en mamma som måste hålla koll på lillasyster samtidigt som hon leker med honom. Men när A blir ledig då är det pulkbacken som gäller för då e vi 2 som kan hålla koll å leka.

Men nu kommer jag inte på mer att skriva så det blir mer en annan gång.

TTFN!!!

Kommentarer
Postat av: Angelica

Vart åker ni pulka någonstans? Mina stackars barn får hålla till här i gläntan....men det är inte så mycket till pulka åkning egentligen.



Hurru...God Jul föresten :-)

2008-12-23 @ 08:13:02
URL: http://vilseisundsvall.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0