Söndag!

Jaha då var det söndag då.
Har inte haft ork eller lust å blogga på ett par dagar eftersom Lucas varit sjuk. Men nu verkar han ha repat sig bra. Det är bara en otäck hosta han dras med nu i stället.. Men men det finns hostmedicin till det. Han är på bra humör och full av ork igen så jag är glad för det. 
Så igår så slog jag in alla julklappar och fixade till dom då. Sen så har jag gått och funderat på vart  man ska ställa granen i år och det får bli så den täcker balkongdörren. Men det är ju bra det med för då är det ingen som kan gå in därigenom och dra in snö på parketten.

Idag ska vi iväg till syster med familj en sväng å hälsa på. Nova har lite feber men det smittar ju inte som tur är.

Nu ska jag dricka upp mitt kaffe å börja klä på Lucas riktiga kläder han springer bara omkring i sitt baseballinne och kallingar hihi.

TaTa For Now

Kommentarer
Postat av: ElliCaramelli

Hos mej finns det bullar och ischocklad, men det vet du ju redan skrattar

2008-12-21 @ 15:20:22
URL: http://bellan85.blogg.se/
Postat av: Linda

Hallå! Kul att finna dig här.

Superfin blogg, själv är man bara nybörjare=)

//Linda

2008-12-21 @ 23:43:41
URL: http://lindaenroth.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0