Tisdag

Jaha dagis å så idag då. Lucas var så glad över att få gå på dagis. Så vi halkade oss iväg å mötte upp syster med kidsen.
Sen hem till syrran å drack kaffe å sen mata izabelle å sen var det soffläge. å det sa nog bara PANG så sov jag som en gris hahahaha. Så skönt å sova!! Somnade inte förrän 5:15 i morse jag så. men inatt ska jag sova bättre å vara pigg imorrn hos syrran =D.

På väg hem från dagis så var ju Lucas trotsigare än trotsigast.. Vägrade gå hem å vägrade åka bil med pappa(om jag skulle bett han komma) och han skulle inte stå kvar på samma ställe heller. Hmm men tillslut efter mkt bråk å tjafs så kom han på att han skulle åka ståbrädan hem- puh- så då bar det av hemåt.

Nu så ska vi snart sticka iväg till en kompis och fika och umgås.

Skriver mer ikväll.(om jag kommer ihåg)

Kommentarer
Postat av: ElliCaramelli

Jadu inte är det roligt inte när dom sätter den sidan till..

2008-12-02 @ 15:24:55
URL: http://bellan85.blogg.se/
Postat av: ElliCaramelli

Jadu inte är det roligt inte när dom sätter den sidan till..

Tur att jag ha en sån skönt soffa.. -höhöhö-

2008-12-02 @ 15:25:22
URL: http://bellan85.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0