Lördag.

Jaha det blev inget bloggande igår för jag var så trött å hande så fruktansvärt ont efter att ha varit i Birsta utan fogbälte, glömde ju det smart som man är.
Var där med syster, barn och systers svägerska, riktigt trevligt var det.

Har inte haft nån bra natt inatt heller. Sprungit på toa flera ggr å pinkat å sen så har man ju inte lättast i världen att somna om heller nu för tiden. Haft ont i ryggslutet och i nedre delen av magen fram inatt med men nu på eftermiddagen så har det inte kännts något alls. Har ont i blygdbenet bara å förvärkar som man haft ett bra tag nu. Fast ryggvärken sitter ju kvar iofs. Sen så har man ju haft en del äckliga flytningar men tror inte att nån slemmis gått iaf fast det vet jag ju itne heller eftersom man springer på toa 70.000 ggr per dag känns det som.

Idag så har vi varit å fiskat med svärisarna mina. Ingen fisk men en del napp har det varit.
Å nu så kom A´s morbror hit så jag hoppas A kommer hem snart från Sjöberg dit han for och hämtade en såg så vi ska kunna fixa listerna här i lgh.

Men nu ska jag gå å snacka med grannen så vi ser om jag skriver mer senare.

Over And Out For Now!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0